מה זה האטה יוגה

לוגו יוגה אונליין
יוגה אונליין - חנות האונליין של יוגה ישראל

האטה יוגה נוסדה בשנת 1450 על ידי נזיר הינדי בשם Swami Swatamarama. הוא משלב תנוחות גופניות, תרגילי נשימה וטכניקות מדיטציה כדי להשיג מטרה זו.

האטה יוגה היא צורת יוגה הידועה בתנוחות הפיזיות שלה. האטה יוגה כוללת גם מדיטציה, תרגילי נשימה וטכניקות אחרות.

צורת יוגה זו נחשבת לעתים קרובות לאחת מצורות היוגה הנמרצות ביותר מכיוון שהיא דורשת הרבה יותר מאמץ פיזי מאשר צורות יוגה אחרות. אפשר לקרוא לזה גם יוגה "כוח" או "כוחנית" מכיוון שהיא מתמקדת בכוח וגמישות ולא בהרפיה או במדיטציה.

האטה יוגה היא דיסציפלינה פיזית ונפשית שמקורה בהודו העתיקה. זהו שילוב של שתי מילים בסנסקריט, "הא" שמשמעותן "שמש" ו"תה" שמשמעותה "ירח". השמש מייצגת פעילות, אנרגיה, כוחניות וגבריות בעוד הירח מסמל שלמות, פסיביות, קליטה ונשיות.

תרגול האטה יוגה נעשה באמצעות סדרה של תנוחות, תרגילי נשימה ומדיטציה. המטרה של תרגול זה היא לאזן את אנרגיית הגוף בין השמש (הא) לירח (תה). ניתן להשיג איזון זה על ידי התמקדות בנשימה וכן בתנועות באמצעות תנוחות יוגה.

האטה יוגה היא צורת יוגה המתמקדת בתנוחות גופניות ותרגילי נשימה.

האטה יוגה היא צורת יוגה המתמקדת בתנוחות גופניות ושליטה בנשימה. זהו סוג היוגה הפופולרי ביותר בעולם המערבי. Hatha פירושו "עוצמתי" בסנסקריט. האטה יוגה נוצרה על ידי שילוב של שתי מסורות הודיות עתיקות: אסאנות (תנוחות) ופרניאמה (תרגילי נשימה).

התרגול של האטה יוגה הוא מאוד פשוט וקל ללמידה. זה יכול להיעשות בבית או במשרד עם מעט או ללא צורך בציוד.

האטה יוגה היא סוג של פעילות גופנית שמתורגלת על מנת להשיג איזון בין הגוף לנפש. זוהי צורה עתיקה של יוגה, שמקורה בהודו.

המטרה המרכזית של האטה יוגה היא להביא למצב של איזון מושלם בין הגוף והנפש. היא שואפת לעשות זאת על ידי שילוב של תנוחות גופניות עם טכניקות נשימה ומדיטציה. המטרה הסופית היא להביא למצב של איזון מושלם בין הגוף והנפש באמצעות שלושת התרגולים הללו – תנוחות גופניות, טכניקות נשימה ומדיטציה.

צורת יוגה זו מתמקדת בשליטה בנשימה ובתנועות הגוף על מנת לשמור על מצב של שלווה. האטה יוגה גם מקדמת אורח חיים בריא, הכולל אכילה נכונה והימנעות מסמים ואלכוהול. הוא מדגיש תרגילים גופניים וטכניקות נשימה, אשר מאמינים כי הם מסייעים לטיהור זיהומים פיזיים ונפשיים.

באהבה,

צוות

יוגה אונליין

כמה דף זה עזר לך?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 3.8 / 5. ספירת הקולות: 5

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג את הדף הזה.

שתפו אותנו בחוויתכם

עקבו אחרינו

מוצרים שאולי יעניינו אתכם

השארו מעודכנים!

הרשמו חינם למועדון הלקוחות שלנו וקבלו הנחות וקופונים בלעדיים ישירות לתיבת המייל שלכם!

עגלת קניות
Scroll to Top