מה זה יוגה

לוגו יוגה אונליין
יוגה אונליין - חנות האונליין של יוגה ישראל

מה זה יוגה?

יוגה היא מסורת עתיקה שמתורגלת כבר יותר מ-5,000 שנה. שהוכח כבריאה מאוד עבור אנשים מכל הצורות והגדלים. זהו סט של תנוחות יוגה בסיסיות (אסנות) וטכניקות נשימה (פראניאמה), טכניקות מדיטציה ופילוסופיית יוגה שמתורגלים על ידי מיליונים במשך שנים.

יוגה היא סוג של פעילות גופנית שנועדה לקדם ריפוי ולהיות מרגיע. זה נהוג במשך מאות שנים וכיום הוא נמצא בשימוש בכל מקום, בבתי חולים, מרכזי שיקום ומשרדי תאגידים ועוד. בנוסף, יוגה יכולה לעזור לאנשים עם מתח, חרדה, דיכאון ובעיות נפשיות רבות אחרות.

תרגול יוגה עוזרת לאדם לשמור על כושר גופני, לחזור לבריאות, לפתח בהירות נפשית, לשפר ריכוז או מיקוד, לנהל מתח או חרדה, או להגיע לשקט נפשי.

מטרת היוגה היא להפוך את הגוף לגמיש וחזק על ידי תרגול תנוחות שונות (אסנות). אסאנות הן תנוחות שעוזרות לאנשים להיות גמישים יותר בגופם.

יוגה היא צורת פעילות גופנית המתמקדת בנשימה, בתנוחות גופניות או בשירה. זה קיים כבר מאות שנים.

לתרגול פיזי ומנטלי זה יתרונות רבים. זה יכול לעזור לך להירגע, להפחית את רמות הלחץ, לשפר את היציבה שלך ולהיכנס לכושר. יוגה יכולה גם לעזור בניהול כעסים ולהפחית חרדה.

יוגה היא תרגול פיזי, נפשי ורוחני. המטרה הסופית של היוגה היא להשתחרר ממעגל החיים והמוות (סמסרה) על ידי הבנת הטבע האמיתי של העצמי (אטמן).

תרגול יוגה יכול לעזור להגביר כוח, גמישות, איזון ושיפור מצב הרוח. תנוחות יוגה (אסנות) וטכניקות נשימה (פראניאמה) מתורגלות על מנת להגיע למצב בו אנו יכולים להרגיש רגועים ושלווים, נקיים מדאגות וחרדות.

באהבה,

צוות YogaOnline

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ותהיו הראשונים לדעת על מאמרים/קורסים/סדנאות וריטריטים מעניינים המתפרסמים באתר.

כמה דף זה עזר לך?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע 0 / 5. ספירת הקולות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג את הדף הזה.

שתפו אותנו בחוויתכם

עקבו אחרינו

מוצרים שאולי יעניינו אתכם

השארו מעודכנים!

הרשמו חינם למועדון הלקוחות שלנו וקבלו הנחות וקופונים בלעדיים ישירות לתיבת המייל שלכם!

עגלת קניות
Scroll to Top